torsdag 13 mars 2008

Tillbaks!

Hej hopp!

Nu är jag tillbaks igen efter några månaders frånvaro. Skippar anledningarna.

Portföljen utvecklas på samma sätt som marknaden dvs negativt. Se nedan:

AUH - hyfsad utveckling i detta fall +- noll! (Grym rapport för helåret)
Ser mycket ljust ut för AUH, jag bevakar och funderar på att öka.

KnowIT - Tappat en del sedan jag köpte strax under 60 kr. Har varit nere under 50 men har snabbt kommit upp igen. Ligger lungt kvar! Gillar vad bolaget prestera! Har uttalat sig om 2008 och tror på ett positivt år med anledning av det norska förvärvet där större marginaler finns.

Sandvik - Köptes vid årsskiftet för 111:-. I mina ögon ett grymt välskött verkstadsbolag med enorm potential. Belastades av låga nickelpriser ifjol. Är nere på hundralappen nu men jag sitter lång. Utdelning 30 april.

Något jag missat när jag varit borta från bloggen? :)

Inga kommentarer: