torsdag 13 december 2007

Gissa slutkurs!?!

13 betyder otur har jag hört, börsen backade ca 2,5% idag jag ligger för första gången på länge på minus i min portfölj över helåret!

AUH handlades idag till 0,28:-!! (snyft)
Jag liger ca 25% minus i AUH, smaka på den!

Tänkte dock vara lite kaxig och säga att 31 mars 2008 tror jag kursen är 0,41:- för AUH!
Någon annan gissning?

Vilken aktie kommer bli 2008 års Betsson? I like Betsson men jag har aldrig varit med på den fantastiska resan, grattis till alla Er som tog chansen!

Björn Borg är en annan framgångssaga som jag helt missat!

Nästa år kommer bli bra!! (Så säger jag varje år!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ödmjuk gissar att kursen för AUH kommer att vara 65 öre 31/3.

Varför? Kina har marginaler i nivå med sverige i sikte. I England har försäljningen kommit igång. Kina omsätter lika mycket som Sverige och Tyskland tillsammans redan i Q1. Ryssland och Indien har vi Letter of intent.

jag har precis kommit hem från Thailand och ser att kursen stigit brant under mars månad.

Rookie sa...

Bäste Ödmjuk,

Hoppas innerligen att du får rätt! Men det ser onekligen tufft ut i dessa dagar. (Helt omotiverat kursfall!)

Jämför vi dagens AUH med AUH för 1 år sedan har MÅNGA positiva saker inträffat under 2007! Fortsätter det så även 2008 tror jag på kurs runt 1 kr vid nästa årsskifte.