torsdag 6 december 2007

Köpt Know IT

Hade inte mer is i magen. Gick in i Know IT på 58,50:-.

Ska bli kul att följa utvecklingen på IT aktier framöver. Känns generellt billiga men marknaden anser något annat.

Mitt köp är långsiktigt vilket för mig innebär minst 6 månader. (Troligen längre)

Sandvik och Kungsleden går fint på dagens positiva börs. Synd att jag inte följde mina egna rekommendationer där.

Midway kan vara på gång nu också efter en tids stampande.

Vilka aktier håller Ni under uppsikt? Några inom IT sektorn? Skulle vara kul att se vad Ni tycker och tänker.

Uppdatera detta inlägg ca 2 timmar efter mitt köp:
SUCK SUCK SUCK! Hur kan man lyckas med detta? Timmar efter att jag köpt börjar Swedbank dumpa ut aktier. Var ska det sluta? Hur var det med min långsiktighet :).

Drabbar detta enbart mig? Köper vid helt fel tillfälle? *snyft*

Inga kommentarer: