fredag 22 augusti 2008

1000 unika besökare på en vecka!

TACK!

Tack till alla Er som läser denna blogg! Denna vecka passeras en milstolpe i bloggens korta historia. Troligen passerar bloggen 1000 unika besökare på en vecka, jättekul!

Nu skulle jag vilja att Ni tog tillfället i akt och berättar för mig om det är något Ni saknar på bloggen? Finns det önskemål om att titta närmare på några specifika bolag? Vilka är Era önskemål?

Det är otroligt kul med 1000 unika besökare på en vecka men jag önskar mest av allt att det blir återkommande besökare!

Passar på att önska alla en trevlig helg och med dagens rusning på börsen borde alla (nästan) må kanon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite elakt kanske men...lite djupare analyser av olika bolag och varför du gillar dem.
Direktavkastning eller att de är undervärderade fundmentalt....eller rent tekniskt kommer stiga (eller falla).

PS! Bara jag som svarar här tydligen. Verkligen 1000 unika besökare! :-)

mvh
tlwc

Rookie sa...

Hehe, man börjar undra om det verkligen är 1000 unika :)

Glad för att du kommenterar och jag lovar inte men jag ska göra mitt yttersta för att bättra på mina analyser, sedan jobbar jag inte 100% aktivt med TA men det ska komma fram mer FAKTA!

Anonym sa...

Analys av aktier handlar i regel om fundamental analys, TA är inte så utbrett även om dessa förespråkare är ganska högljudda.